Communicatie als bouwsteen
Zorg dat (toekomstige) bewoners op de hoogte zijn van uw plannen
Aannemers en bouwbedrijven krijgen steeds vaker te maken met complexe communicatievraagstukken van gemeenten, woningcorporaties en/of bewoners. Bij ieder project waar je als aannemer of corporatie mee te maken krijgt zijn mensen betrokken. Een goede communicatie met bewoners en hun omgeving is arbeidsintensief, maar van essentieel belang.
Benadering
Medewerkers van woningcorporaties en aannemers komen dichtbij bewoners. Ze gaan letterlijk en figuurlijk een drempel over. Dat vereist een op maat gemaakte aanpak. Je komt namelijk in iemands vertrouwende omgeving. Zijn/haar (toekomstig) thuis.
Effectief communiceren met de klant is iets wat je op je bouwkundige opleiding niet leert, maar wel iets wat een hoop onduidelijkheid kan voorkomen. Het zorgt voor een transparante werkwijze en goede relatie met de klant. Ook komt het je imago ten goede.
Benadering
Medewerkers van woningcorporaties en aannemers komen dichtbij bewoners. Ze gaan letterlijk en figuurlijk een drempel over. Dat vereist een op maat gemaakte aanpak. Je komt namelijk in iemands vertrouwende omgeving. Zijn/haar (toekomstig) thuis.
Effectief communiceren met de klant is iets wat je op je bouwkundige opleiding niet leert, maar wel iets wat een hoop onduidelijkheid kan voorkomen. Het zorgt voor een transparante werkwijze en goede relatie met de klant. Ook komt het je imago ten goede.
Een gezellig praatje maken is niet voldoende
De samenwerkende partijen dienen rekening tehouden met elkaars beleid en de wensen van de eindgebruiker.
Ik neem je al dit werk graag uit handen en organiseer, adviseer en begeleid aannemers, bouwbedrijven en woningcorporaties bij hun contact met bewoners en hun omgeving.
Ik kan niet wachten om te horen wat ik voor jou kan betekenen!